Zakup aktualizacji


    Aby zakupić aktualizacje w roku 2024, należy:

    1. Posiadać licencję na program Anzasoft SuperPłace 2024 *
    2. Dokonać wpłaty kwoty wynikającej z cennika na nasze konto.

    Cena aktualizacji w zależności od ilości zatrudnionych pracowników:

    • Więcej niż aktualnie
      (cena zakupu aktualizacji + różnica w cenniku
      nowej licencji pomiędzy zwiększoną wersją i aktualną wersją)

    • Tyle samo co aktualnie
      (cena zakupu aktualizacji)

    • Mniej niż aktualnie
      (cena zakupu aktualizacji dla mniejszej liczby zatrudnionych)

    3. Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty z banku, wysyłamy klucz licencyjny oraz fakturę VAT na adres wskazany w zamówieniu.

    4. Polityka cenowa zamieszczona na stronie, nie dotyczy przypadków dystrybucji programu Anzasoft SuperPłace 2024 dostarczanego i integrowanego przez producentów systemów ERP, z którymi Anzasoft współpracuje na odrębnych zasadach.

    • numer konta: 27 1140 2004 0000 3802 7842 8673
      odbiorca: ANZASOFT SP. Z O.O.
      adres odbiorcy: ul. Nowodworska 22 G, 03-133 Warszawa

    • Prosimy o wysłanie pocztą elektroniczną azaleski@anzasoft.pl potwierdzenie dokonania przelewu. W wiadomości prosimy podać nazwę firmy.

    • W tytule przelewu prosimy o podanie aktualnych danych potrzebnych do wystawienia faktury: adres, nazwa oraz NIP firmy.

    5. Wypełnij szczegóły zamówienia, a następnie kliknij na przycisk 'Wyślij' aby wysłać zamówienie. Otrzymanie zamówienia potwierdzimy do końca kolejnego dnia roboczego odsyłając e-mailem PROFORMę. Po uregulowaniu PROFORMy zamówienie będzie realizowane:

    Wyslij potwierdzenie wplaty


    Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty wysyłamy fakturę VAT i kod aktualizujący klucz licencyjny. W przypadku, gdyby uległy zmianie dane zleceniodawcy do wystawienia faktury VAT, należy wcześniej poinformować nas o tej zmianie wysyłając informację o zmianie pocztą elektroniczną na adres azaleski@anzasoft.pl